1038 Budapest, Szentendrei út 281.
Tel:+36(1)240-4878; Mob:06(20)471-6071

- Termékdb
- MICHELIN ANAKEE ADVENTURE Rear 180/55 R 17 M/C 73V TL/TT1
- MICHELIN Pilot Power 2CT Front 120/65ZR17 (56W) TL1
- METZELER Roadtec Z8 Interact Rear 160/60ZR 17 (69W) TL (M)1
- Termék
- Power Pure SC 130/80 - 15 63P TL
- COMMANDER III TOURING 120/70 B 21 M/C 68H REINF TL/TT
- Racetec RR (K3) 200/55 ZR 17 M/C (78W) TL RR K3
- DIABLO ROSSO III 190/50ZR17 TL (73W)
- Roadtec 01 3.25 -19 54V TL
- ROAD CLASSIC 100/90 - 18 56H TL
- MCE 6 Days Extreme (Super Soft) 140/80-18 NHS 70M
- DIABLO ROSSO SCOOTER 110/70 - 12 47P TL
- Pilot Street 130/70 - 17 62S TL/TT
Új motorgumi
Ha biztosra szeretnél menni, válassz újat, és megkíméled magad a felesleges aggódástól.Csupán a választás okozhat némi fejtörést, mert a választék zavarba ejtően nagy. Egy átlagos, közúton használt nagymotorra a 120+180-as méretpárban például legalább ötven típus közül lehet választani, felhasználási stílustól függően. A döntés nem egyszerű, és nem olcsó. A motorgumik viszonylag drágák, egy próbálkozás 60-100 ezer Ft körül van.
Természetesen segítünk, hogy a számodra leginkább használható abroncsok kerüljenek fel a gépre. Ügyfeleink visszajelzései alapján már kialakult a kép, hogy melyik abroncs milyen tulajdonságokkal, milyen hozzávetőleges futásteljesítménnyel, tapadási képességekkel rendelkezik. Nyugodtan kijelenthetjük, hogy a nagy márkák (Metzeler, Michelin, Pirelli, Dunlop, Bridgestone, Continental) újabb fejlesztésű abroncsaival már nem nagyon lehet „mellélőni”, hiszen minőségük minden igényt kielégít.
Előfordulnak olyan abroncsok, amelyeket egy-egy motor nem „kedvel”. A nagy, nehéz túramotorokra általában speciális abroncsok illenek, ezek hiányában a vezetési komfort nagyban romlik. Ügyelni kell a gyári előírások betartására.
Fontos, hogy a felszerelés utáni 50-100 kilométert óvatosan tedd meg, mert a gyári viaszos formaleválasztó réteg csak rendesen felmelegedett gumiról párolog el teljesen. Addig erős kigyorsításkor, fékezéskor csúszhat.