1038 Budapest, Szentendrei út 281.
Tel:+36(1)240-4878;
Mob:06(20)471-6071

« vissza

Dunlop Sportmart II

Dunlop SPORTSMART 2 bemutató!
 

A Dunlop 2014-ben új, korszerű technológiával gyártott gumiabroncsot vezet be a sport motorkerékpárokhoz. A SportSmart2-t a kényelem, a kiváló kezelhetőség, az optimális tapadás nedves és száraz úton, a tartósság és a nagy sebességnek való megfelelés jellemzi.

A gumiabroncs mögött álló technológiát a Dunlop európai kutató-fejlesztő csapata fejlesztette ki olyan termékek alapján, melyek hasonló versenyeken győztek, mint a D212 GP Pro.A SportSmart2 egy olyan gumiabroncs, amely megfelel a legújabb sport motorok nagy teljesítményéhez, ráadásul a régebbi modellekkel is nagyobb vezetési élményt nyújt a motorosoknak.A nedves útfelületen nyújtott teljesítmény javult az új futófelületi mintázatnak köszönhetően, melyet a maximális vízkiszorítás eléréséhez végeselem-elemzés segítségével fejlesztettek ki. Az első gumiabroncson "fordított V irányú" mintázat látható a futófelület közepén, ami javítja a vízelvezetést. A vizes útfelületen biztosított tapadást az új hátsó gumiabroncs vállrészének anyagösszetétele is elősegíti, mely 100%-ban újfajta, rendkívül jó diszperziós tulajdonságokkal bíró szilikát tartalmaz. A száraz útfelületen tapasztalható teljesítményt is optimalizálták az üzemi hőmérséklet széles tartományában a folyékony polimerek és különféle tapadást biztosító gyanták alkalmazásával. Az első abroncs új mintázata javítja a futófelület talajjal érintkező felületén a nyomáseloszlást, ami jobb fékezés közbeni stabilitást biztosít száraz úton.

A SportSmart2 csökkenti az oldalirányú szitálást, emellett 23%-kal rövidebb a kormányzási reakcióidő. Ennek köszönhetően kisebb az elfordító nyomaték, így kisebb kormányzási erőre van szükség. A SportSmart2 kényelmi jellemzői is javultak mind az első, mind pedig a hátsó gumiabroncs szerkezetének módosításával. Az első abroncs új jellemzői a Steel JointLess Belt (JLB) (illesztésmentes acél övpánt) technológia, a kevesebb összetevő és az új mintázat, míg a hátsó gumiabroncson a JLT (JointLess Tread / illesztésmentes futófelület) technológia jelenti az újítást. A rugózatlan tömeg is csökkent azáltal, hogy az új első abroncs hét százalékkal, az új hátsó abroncs pedig nyolc százalékkal könnyebb, mint a SportSmart változatban.

Az új gumiabroncsok nagyobb sebességgel szemben is ellenállóak az acél JLB technológiának, illetve annak köszönhetően, hogy a hátsó abroncs szerkezetében a két protektor övréteget egy rögzítetlen textilrétegre cserélték le. Mindkét újítás csökkenti a nagy sebesség mellett termelődő hőfelesleget.

A keményebb központi keverék nagyobb futásteljesítményt tesz lehetővé, és növeli a menetstabilitást nagyobb sebesség mellett. Az egyenletes kopás fenntartja a jó kezelhetőséget, növeli a gumiabroncs élettartamát, és csökkenti a vibráció.