1038 Budapest, Szentendrei út 281.
Tel:+36(1)240-4878;
Mob:06(20)471-6071

kosarKosár
  • Termékdb
  • METZELER CRUISETEC Rear 180/70 B 16 77H TL1
  • METZELER Tourance Rear 130/80 R 17 M/C 65S TL1
  • MICHELIN STARCROSS 6 MUD Rear 100/90 - 19 M/C 57M NHS TT1
  • METZELER Tourance Front 100/90 - 19 57S TT1
  • MICHELIN Power Pure SC Front 120/80 - 14 58S TL1
  • METZELER Racetec RR (K3) Rear 160/60ZR 17 (69W) TL K31
  • MICHELIN STARCROSS 5 SOFT Rear 90/100 - 16 M/C 51M TT1
  • MICHELIN STARCROSS 6 MEDIUM HARD Front 80/100 - 21 M/C 51M NHS TT1
  • METZELER Roadtec 01 Rear 110/90 -18 TL 61H1
  • MICHELIN Power Pure SC Rear 130/70 - 13 63P TL Reinf1
  • MICHELIN STARCROSS 5 SOFT Rear 90/100 - 14 M/C 49M TT1
  • MICHELIN STARCROSS 6 MEDIUM HARD Rear 100/90 - 19 M/C 57M NHS TT1
Tovább »
« vissza

Dunlop Sportmart II

Dunlop SPORTSMART 2 bemutató!
 

A Dunlop 2014-ben új, korszerű technológiával gyártott gumiabroncsot vezet be a sport motorkerékpárokhoz. A SportSmart2-t a kényelem, a kiváló kezelhetőség, az optimális tapadás nedves és száraz úton, a tartósság és a nagy sebességnek való megfelelés jellemzi.

A gumiabroncs mögött álló technológiát a Dunlop európai kutató-fejlesztő csapata fejlesztette ki olyan termékek alapján, melyek hasonló versenyeken győztek, mint a D212 GP Pro.A SportSmart2 egy olyan gumiabroncs, amely megfelel a legújabb sport motorok nagy teljesítményéhez, ráadásul a régebbi modellekkel is nagyobb vezetési élményt nyújt a motorosoknak.A nedves útfelületen nyújtott teljesítmény javult az új futófelületi mintázatnak köszönhetően, melyet a maximális vízkiszorítás eléréséhez végeselem-elemzés segítségével fejlesztettek ki. Az első gumiabroncson "fordított V irányú" mintázat látható a futófelület közepén, ami javítja a vízelvezetést. A vizes útfelületen biztosított tapadást az új hátsó gumiabroncs vállrészének anyagösszetétele is elősegíti, mely 100%-ban újfajta, rendkívül jó diszperziós tulajdonságokkal bíró szilikát tartalmaz. A száraz útfelületen tapasztalható teljesítményt is optimalizálták az üzemi hőmérséklet széles tartományában a folyékony polimerek és különféle tapadást biztosító gyanták alkalmazásával. Az első abroncs új mintázata javítja a futófelület talajjal érintkező felületén a nyomáseloszlást, ami jobb fékezés közbeni stabilitást biztosít száraz úton.

A SportSmart2 csökkenti az oldalirányú szitálást, emellett 23%-kal rövidebb a kormányzási reakcióidő. Ennek köszönhetően kisebb az elfordító nyomaték, így kisebb kormányzási erőre van szükség. A SportSmart2 kényelmi jellemzői is javultak mind az első, mind pedig a hátsó gumiabroncs szerkezetének módosításával. Az első abroncs új jellemzői a Steel JointLess Belt (JLB) (illesztésmentes acél övpánt) technológia, a kevesebb összetevő és az új mintázat, míg a hátsó gumiabroncson a JLT (JointLess Tread / illesztésmentes futófelület) technológia jelenti az újítást. A rugózatlan tömeg is csökkent azáltal, hogy az új első abroncs hét százalékkal, az új hátsó abroncs pedig nyolc százalékkal könnyebb, mint a SportSmart változatban.

Az új gumiabroncsok nagyobb sebességgel szemben is ellenállóak az acél JLB technológiának, illetve annak köszönhetően, hogy a hátsó abroncs szerkezetében a két protektor övréteget egy rögzítetlen textilrétegre cserélték le. Mindkét újítás csökkenti a nagy sebesség mellett termelődő hőfelesleget.

A keményebb központi keverék nagyobb futásteljesítményt tesz lehetővé, és növeli a menetstabilitást nagyobb sebesség mellett. Az egyenletes kopás fenntartja a jó kezelhetőséget, növeli a gumiabroncs élettartamát, és csökkenti a vibráció.

 

Parse Time: 1.261s